Η κινητικότητα με ποδήλατα:
![☑️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1/16/2611.png)
χρήζει σχεδιασμού, ο οποίος απαιτείται να γίνει βάσει του στόχου, δηλαδή της όσο γίνεται μεγαλύτερης κι ασφαλέστερης χρήσης του ποδηλάτου.
![☑️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1/16/2611.png)
Χρήζει εκπαίδευσης ήδη από τα σχολεία και τις μικρές ηλικίες ώστε ο κάθε δημότης να γνωρίζει τους κανόνες καλής οδηγικής συμπεριφοράς.
![☑️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1/16/2611.png)
Απαιτεί την εκμετάλλευση των πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής, εκεί όπου με την κατάλληλη καθοδήγηση τα παιδιά θα μαθαίνουν πώς πρέπει να κινούνται στους δρόμους και με το ποδήλατο.
![☑️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1/16/2611.png)
Χρήζει καταγραφής των εμπειριών των ποδηλατών και των δρόμων που χρησιμοποιούν ακόμα και με εφαρμογές μέσω κινητών.
![☑️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1/16/2611.png)
Απαιτεί να δοθούν κίνητρα στους Θεσσαλονικείς να χρησιμοποιήσουν το ποδήλατο –ακόμη και παίρνοντας, ως αντάλλαγμα, μια μέρα εργασιακής άδειας.
![☑️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1/16/2611.png)
Χρήζει διευκολύνσεων, όταν λειτουργήσει το μετρό, για τη μεταφορά μέσα σε αυτό του ποδήλατου.
![☑️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1/16/2611.png)
Απαιτεί την ισχύ των 30χλμ για την κίνηση των ποδηλάτων.
![☑️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t8d/1/16/2611.png)
Οι ποδηλάτες επιβάλλεται να γνωρίζουν και να εφαρμόζουν τον ΚΟΚ, να φέρουν τον κατάλληλο εξοπλισμό και να κινούνται στον δρόμο όπως ακριβώς ορίζουν οι κανόνες.